BCT-abonnementen bij Cabman

Van Cabman hebben we door gekregen dat zij zich flexibel op willen stellen en daar waar mogelijk ondernemers tegemoet willen komen. Dat betekent: voor de voertuigen die bij de RDW zijn geschorst, kunnen tijdelijk (april en mei) de abonnementen stopgezet worden. Dit geldt voor de abonnementen die verbonden zijn aan de BCT in het geschorste voertuig.

Stopzetten betekent dat er voor de maanden april en mei geen kosten voor de abonnementen in rekening worden gebracht, zolang het voertuig dus geschorst is en aan de hierna volgende voorwaarde is voldaan.

Voorwaarde is dat de betalingstermijn van de reeds verstuurde facturen wordt gerespecteerd. Wil je gebruikmaken van dit aanbod? Stuur dan een lijst met kentekens van de voertuigen die zijn geschorst bij de RDW naar support@cabman.zendesk.com. Op basis van deze lijst worden de gewenste voertuigen afgemeld op de Cabman server.

Let op: de aanvraag voor deze tijdelijke opschorting dient vóór 4 april a.s. binnen te zijn en verwerkt te kunnen worden. Tijdelijke opschortingen kunnen niet met terugwerkende kracht verwerkt worden.

Voertuigen worden afgemeld tot en met 31 mei. Vanaf 1 juni zal Cabman alles weer op actief zetten. Voertuigen eerder aanmelden? Stuur ook dan een e-mail naar: support@cabman.zendesk.com.