Kwaliteit en gedragsregels

Kwaliteit staat van oudsher hoog in ‘t vaandel bij Taxi Centrale Schiphol.      

Om dit kracht bij te zetten is de kwaliteit van al onze voertuigen en chauffeurs geborgd conform het TX keurmerk, het landelijke kwaliteitskeurmerk voor taxivervoer. Bovendien is Taxi Centrale Schiphol ISO 9001 (kwaliteitsmanagement) en ISO 14001 (Milieukeurmerk) gecertificeerd.

Onze kwaliteitsborging uit zich onder meer in de manier waarop Taxi Centrale Schiphol met klachten omgaat. Uiteraard is elke klacht een klacht teveel, maar mocht er onverhoopt toch een klacht zijn, dan wordt er navolging aan gegeven en wordt er in overeenstemming met de algemene voorwaarden van KNV taxivervoer gehandeld. Ons milieumanagementsysteem stelt voorts eisen aan de wijze waarop wij ondernemen, altijd met oog voor het milieu!

Daarnaast is Taxi Centrale Schiphol aangesloten bij Koninklijk Nederlands Vervoer Taxi (KNV), zijn we lid van het Amsterdams Platform Kwaliteitstaxi (APK) en is TCS met al haar voertuigen aangesloten bij de landelijke geschillencommissie taxivervoer.

Voor meer informatie, suggesties of indien u een klacht of een andere melding heeft, kunt u ons via onze contactpagina bereiken, wij helpen u dan graag verder. Ook kunt u van maandag tot en met vrijdag tijdens kantooruren contact met ons opnemen via het telefoonnummer +31 (0)20 303 7200.